WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
|
Wrocław, dnia 30.04.2014r.
Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor
Przedsiębiorstwa
WOSP – 32/2014
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza pracodawców, kierowników i pracowników działów kadr oraz pozostałe zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Prawo pracy w 2014 roku. Kultura bezpieczeństwa pracy w firmie i jej kształtowanie.”, które odbędzie się w dniach 22-26 czerwca 2014 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.
Szkolenie skierowane jest do:
Praktyków pragnących usystematyzować swoją wiedzę i umiejętności, menedżerów , pracowników kadr , osób zainteresowanych swoim rozwojem.
Celem szkolenia jest wskazanie- jak dbać o kulturę bezpieczeństwa pracy w firmie - skuteczną komunikację- współpracę pracowników i kadry zarządzającej w zakresie kształtowania warunków pracy oraz jak wykorzystać praktycznie znajomość Prawa Pracy
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. Prawo pracy – praktyczne zagadnienia, przykłady, interpretacje, orzecznictwo, prawidłowe rozwiązania
1. Aktualne przepisy prawa pracy:
a/ Omówienie aktów prawnych, które budzą najwięcej wątpliwości,
b/ Przedstawienie zmian w przepisach prawa pracy,
c/ Przypomnienie co należy do obowiązków kadr,
d/ Przypomnienie praw i obowiązków pracodawców i pracowników,
2. Zatrudnianie i zwalnianie pracowników:
a/ prawidłowy wybór pomiędzy umową o pracę a umowami cywilnoprawnymi- optymalizacja ryzyka na etapie zawierania umów oraz ich realizacji,
b/ rozwiązanie umowy o pracę, zmiana warunków umowy - przyczyna konkretna i prawdziwa - orzeczenia sądu także w odniesieniu do członka organizacji związkowej i pracownika będącego w zarządzie organizacji związkowej,
c/ skuteczne wręczenie wypowiedzenia również w przypadku nieobecności pracownika i kiedy nie odbiera naszej korespondencji.
3.Problematyka czasu pracy:
a/ zasady obliczania wymiaru czasu pracy na 2014 rok,
b/ harmonogram czasu pracy – zasady tworzenia i możliwości zmiany; zasady prawidłowego rozliczania
w poszczególnych okresach rozliczeniowych, w tym analiza najczęściej popełnianych błędów
c/ doba pracownicza,
d/ indywidualny rozkład czasu pracy,
e/ czas pracy pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych,
f/ prawidłowe zasady dotyczące odpracowania prywatnych wyjść pracowników,
g/ inne aspekty prawne czasu pracy.
4.Zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników:
a/ nowe zasady zawierania umów szkoleniowych,
b/ uprawnienia pracownika na podnoszenie kwalifikacji,
c/ wynagrodzenie z tytułu zwolnień na szkolenia,
d/ konsekwencje nie wywiązania się z umowy kwalifikacyjnej.
5.Urlopy wypoczynkowe w 2014 r – najnowsze orzeczenia sądowe,
6.Uprawnienia rodzicielskie pracowników,
7. Jak rozstać się z pracownikiem, który nadużywa zwolnień lekarskich,
8.Wynagrodzenie:
a/ każdemu równo czy według zasług - jak kształtować system wynagrodzania pracowników,
b/ uzasadnione zróżnicowanie wynagrodzeń to nie dyskryminacja,
c/ czy istnieje podstawa prawna do wprowadzenia przez pracodawcę zakazu ujawniania przez pracownika własnego wynagradzania,
d/ kogo komornik może ukarać grzywną za naruszenie obowiązków pracodawcy w toku egzekucji
z wynagrodzenia za pracę?
9.Poznanie atutów ocen okresowych pracowników i możliwości wszechstronnego wykorzystania w polityce zarządzania firmą.
II.Kultura bezpieczeństwa pracy w firmie i jej kształtowanie
1. Komunikacja interpersonalna na rzecz bezpieczeństwa i zdrowia w pracy:
Komunikacja, a stres w pracy
Komunikacja, a bezpieczeństwo i zdrowie pracowników
Współpraca pracowników i kadry kierowniczej w zakresie kształtowania warunków pracy
Asertywność jako sztuka dbania o dobre relacje interpersonalne
Ocena pracownika – konstruktywna pochwała i krytyka
Zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów
Przykłady i wskazówki jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami.
2. Etyka w codziennej praktyce:
Kodeks Etyki – cel i realizacja
3. Procedura antydyskryminacyjna i antymobbingowa – jej cel i realizacja w firmie
4. Dobre maniery i ich wpływ na lepszą atmosferę w pracy oraz budowanie i utrwalanie dobrej opinii
o firmie na zewnątrz
Istota i znaczenie kultury osobistej jako podstawy Savoir – vivru
Znaczenie wyglądu zewnętrznego
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Powitania, pozdrowienia, prowadzenie rozmów
Zasady zachowania w różnych pomieszczeniach zakładu pracy
Precedencja w samochodzie służbowym
TOP 10 komórkowej etykiety telefonicznej
Netykieta
Inne wskazówki dotyczące dobrych maniery
Powyższe zagadnienia poparte przykładami, scenkami przy udziale uczestników szkolenia, filmami.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia. A także w formie zajęć treningowo warsztatowych, z analizą konkretnych sytuacji, dyskusji i filmów.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Wykładowcą na szkoleniu będzie:
Ewa Więch - prawnik, praktyk w zakresie prawa pracy i wykładowca z wieloletnim stażem. Przekazuje specjalistyczną wiedzę w profesjonalny i przystępny sposób. W swoich szkoleniach wykorzystuje doświadczenie zawodowe, orzecznictwo sądowe i kazusy w celu przedstawienia możliwości jakie dają zawiłości prawne. Pomaga jak wykorzystać zapisy prawa pracy w praktyce i unikać błędów.
Warunki organizacyjno – finansowe
Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 22 czerwca. Zajęcia rozpoczynają się o godz. 9.00 w dniu 23 czerwca. Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 23 czerwca do obiadu w dniu 26 czerwca).
W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu, a także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep z biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie z basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.
Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:
1850 złotych - w tym 23% vat (słownie:jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym
2250 złotych - w tym 23% vat (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym
Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 16 czerwca 2014 r. na konto:
WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633
W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z podatku vat.
Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 16.06.2014r. na adres:
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter” 51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4 tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00 lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl www.dexter.com.pl |
Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:
Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu
Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.
O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.
Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz |