WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
|
Wrocław, dnia 31.03.2014r.
Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor
Przedsiębiorstwa,
Urzędu Pracy
WOSP – 26/2014
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Profesjonalny sekretariat – organizowanie i zarządzanie sekretariatem oraz zakres czynności kancelaryjnych w pracy biurowej.”, które odbędzie się w dniach 11 - 15 maja 2014 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.
Szkolenie adresowane jest do pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie i zarządzanie sekretariatem w firmie , którego celem jest przyswojenie i usystematyzowanie wiedzy specjalistycznej dotyczącej czynności kancelaryjnych oraz nabycie umiejętności ułatwiających rozwój zawodowy.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
1. Specyfika, standardy bhp i warunki pracy biurowej.
2. Miejsce sekretarki w klasyfikacji zawodów i specjalności oraz miejsce i rola sekretariatu w strukturze organizacyjnej.
3. Sekretariat, punkt kancelaryjny, biuro podawcze, recepcja, kancelaria – podobieństwa i różnice.
4. Podstawowe pojęcia i definicje dotyczące organizacji i zarządzania ( schematy i struktury organizacyjne, podział pracy, podział zadań i obowiązków, relacje i więzi oraz zależności służbowe).
5. Sekretarka- pracownik kancelaryjny- asystentka szefa- referent- koordynator czynności kancelaryjnych.
6. Możliwości zatrudnienia i awansu oraz podstawowe obowiązki pracownicze i zakres odpowiedzialności pracowniczej.
7. Najbardziej preferowanie kwalifikacje, kompetencje i umiejętności stawiane sekretarce.
8. Istota organizowania i zarządzania sekretariatem oraz rodzaje sekretariatów.
9. Zakres i znaczenie czynności recepcyjnych i asystenckich w pracy sekretarki.
10. Komunikacja interpersonalna, informacja i współpraca w relacjach zawodowych.
11. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, zjawisko stresu i wypalenia zawodowego w stosunkach pracy.
12. Kultura zawodowa i osobista, wygląd zewnętrzny i kultura osobista, zasady savoir-vivru i etyka zawodowa w relacjach zawodowych.
13. Standardy obsługi klientów, interesantów i kontrahentów.
14. Pisma, dokumenty, dokumentacja, akta, korespondencja, informacja – definicje, pojęcia, rodzaje oraz ich znaczenie w funkcjonowaniu jednostki.
15. Przepisy prawa obowiązujące w zakresie czynności kancelaryjnych i archiwizacyjnych oraz odpowiedzialność kierowników jednostki w zakresie ochrony dokumentów.
16. Czynności kancelaryjne – obieg dokumentów od momentu wpływu do archiwizowania oraz udział poszczególnych pracowników w czynnościach kancelaryjnych.
17. Systemy i rejestry kancelaryjne oraz elementy procesu obiegu dokumentów.
18. Podstawowe normatywy kancelaryjne i archiwizacyjne ( instrukcja kancelaryjna i archiwizacyjna, klasyfikowanie i kwalifikowanie dokumentacji, wykazy akt).
19. Poszczególne czynności związane z archiwizowaniem dokumentacji.
20. Organizowanie i prowadzenie archiwum zakładowego i składnicy akt oraz warunki techniczne i organizacyjne.
21. Podsumowanie, dyskusja, pytania i odpowiedzi.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Wykładowca na szkoleniu będzie:
mgr Halina Dziurdzińska - Urzędnik administracji samorządowej, z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika działu organizacji i kadr. Specjalista i jednocześnie praktyk zajmujący się na codzień zarządzaniem zasobami ludzkimi i bhp, znający od strony praktycznej zagadnienia organizacyjne i kadrowe, czynności kancelaryjne i sekretarskie w pracy biurowej, mający doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu wewnątrz-zakładowych aktów prawnych dotyczących polityki kadrowej.
Warunki organizacyjno – finansowe
Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 11 maja. Zajęcia rozpoczynają się
o godz.9.00 w dniu 12 maja.
Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA"
w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 12 maja do obiadu w dniu 15 maja).
W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu,
a także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep
z biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie
z basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.
Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:
1850 złotych - w tym 23% vat (słownie:jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym
2250 złotych - w tym 23% vat (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym
Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 28 kwietnia 2014 r. na konto:
WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633
W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z podatku vat.
Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 28.04.2014r. na adres:
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter” 51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4 tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00 lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl www.dexter.com.pl |
Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:
Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu
Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.
O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.
Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz |