Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Wrocław, dnia 26.03.2014r.

Dyrektor Powiatowego

Urzędu Pracy



WOSP – 25/2014


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Nowoczesny pracownik publicznych służb zatrudnienia – wyzwania, dylematy, status prawny – w świetle przepisów kodeksu pracy, ustawy o  pracownikach samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i  instytucjach rynku pracy oraz kodeksu postępowania administracyjnego. Proponowane ustawowe kierunki zmian., które odbędzie się w dniach 11 - 16 maja 2014 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.


Uczestnicy szkolenia:


Kadra kierownicza i  pracownicy publicznych służb zatrudnienia w  powiatowych urzędach pracy.

Cel szkolenia:

1) zapoznanie uczestników szkolenia z prognozowanymi zmianami.

2) podniesienie kwalifikacji i kompetencji z zakresu obsługi klienta ( osoba zarejestrowana, pracodawca, partnerzy rynku pracy ).

3) zaznajomienie uczestników szkolenia z zagadnieniami profilowania i  segmentacji klientów PUP.

4) zaznajomienie z  przepisami prawa mającymi zastosowanie do wykonywanej pracy, ze szczególnym uwzględnieniem statusu prawnego pracowników samorządowych
i pracowników publicznych służb zatrudnienia;

5) poznanie szczegółowych i nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i  prawnych, które stanowią kompendium wiedzy fachowej dla urzędnika na obecnym rynku pracy;

6) doskonalenie umiejętności na stanowisku pracownika publicznych służb zatrudnienia;

7) wykorzystywanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy z klientami oraz pracodawcami.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA



1. Omówienie obowiązujących aktów prawnych oraz prognozowanych zmian.
2. Nowe usługi i instrumenty rynku pracy skierowane do osób zarejestrowanych
i partnerów rynku pracy.
3. Klient pracowników Powiatowego Urzędu Pracy – kim jest klient, rodzaje klientów, oczekiwania klienta w stosunku do Urzędu Pracy .
4. Doradca klienta – kim jest doradca, cechy profesjonalnego doradcy klienta, kwalifikacje, kompetencje, umiejętności doradcy klienta.
5. Najczęstsze błędy popełniane przez doradców
6. Profilowanie i segmentacja klientów PUP - co to jest segmentacja, profilowanie, czemu służy, zapoznanie z formularzami do profilowania i segmentacji klientów PUP.
7. Działania do samodzielnej realizacji przez klienta, działania wobec poszczególnych profili osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy.
8. Dobór odpowiednich usług, narzędzi, form, metod w stosunku do klientów Powiatowego Urzędu Pracy.
9. Zakres współpracy pomiędzy poszczególnymi pracownikami PUP jako warunek skutecznej i efektownej pracy doradcy klienta. Bariery i trudności w  efektownej współpracy.
10. Komunikacja werbalna i niewerbalna fundamentem skutecznej rozmowy. Rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy doradcy klienta.
11. Kodeks pracy- i jego wykorzystanie w pracy urzędniczej zarówno z klientami jak
i pracodawcami.
12. Podstawowe zasady prawa pracy; prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy; możliwości i podstawy prawne zatrudnienia; nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy.
13. Obowiązki i uprawnienia dotyczące: czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień od pracy oraz rodzicielstwa.
14. Katalog wykroczeń przeciwko prawom pracownika, równe traktowanie
w zatrudnieniu oraz działania antymobbingowe pracodawcy.
15. Polityka bezpieczeństwa i higieny pracy, profilaktyka i  ochrona zdrowia pracowników, stres i wypalenie zawodowe i konflikty w pracy.
16. Specyfika pracy biurowej- miejsce pracy, środowisko pracy, warunki pracy oraz ryzyko zawodowe.
17. Kultura organizacyjna, otoczenie, etyka zawodowa, savoir- vivre, kreowanie pozytywnego wizerunku oraz Europejski Kodeks Dobrej Administracji w pracy urzędniczej.
18. Komunikacja i informacja, relacje i więzi w stosunkach pracy jako czynniki decydujące o jakości pracy urzędniczej.
19. Istota, znaczenie oraz rodzaje otoczenia ( organizacyjnego, prawnego, ekonomicznego) i zasobów w pup ( ludzkie, finansowe, rzeczowe organizacyjne)
20. Kwalifikacje, kompetencje, umiejętności i ich wpływ na jakość świadczonej pracy.
21. Status prawny pracowników samorządowych wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
22. Pracownicy publicznych służb zatrudnienia w świetle przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
23. Rynek pracy, a klasyfikacja zawodów i specjalności, kwalifikacje, kompetencje, kształcenie dorosłych, idea uczenia się przez całe życie.
24. Ochrona danych osobowych, informacje niejawne, dokumenty, dokumentacja, akta sprawy i czynności kancelaryjne.
25. Statuty, regulaminy, instrukcje, procedury i polityki oraz ich znaczenie i wykorzystanie w pracy urzędniczej.
26. Kontrola zarządcza w pup jako jeden z nieodłącznych elementów zarządzania jednostką oraz rola i zadania pracowników w realizacji kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem.
27. Czynności kancelaryjne oraz podstawowe normatywy kancelaryjne ( instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz, klasyfikowanie i kwalifikowanie).
28. Studium przypadku. Podsumowanie szkolenia.

Szczegółowy zakres tematyki zajęć oraz materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.


Metody i techniki szkoleniowe: wykład połączony z prezentacją multimedialną, dyskusja, pytania i odpowiedzi.

Sposób sprawdzenia efektów szkolenia: poszkoleniowa ankieta ewaluacyjna.


Wykładowcami na szkoleniu będą:


mgr Halina Dziurdzińska - Pracownik jednostki samorządowej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika działu organizacji i kadr, znająca od strony praktycznej całokształt zagadnień organizacyjnych, kadrowych, bhp i  kancelaryjnych. Posiada również doświadczenie zawodowe dotyczące aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, które zdobyła podczas zatrudnienia w niepublicznych służbach zatrudnienia.

Specjalista i jednocześnie praktyk zajmujący się na co dzień zagadnieniami kadrowymi i bhp. Trener-wykładowca na szkoleniach i kursach z  kilkuletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia szkoleń i kursów na temat: zarządzania komórkami organizacyjnymi, problematyki kadrowej, organizacyjnej, bhp, kancelaryjnej
i archiwizacyjnej.


mgr Krzysztof Wójcik - Socjolog, praktyk z 20 letnim stażem pracy w  Publicznych Służbach Zatrudnienia. Trener i wykładowca na licznych kursach i szkoleniach dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia. Posiada licencję zawodową pośrednika pracy II stopnia oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie pośrednictwa pracy. Magister socjologii, ukończone studia licencjackie z zakresu doradztwa zawodowego. Zdobyta wiedza, doświadczenie i profesjonalizm pozwalają na prowadzenie szkoleń dla pracowników świadczących usługi rynku pracy.



Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 11 maja. Zajęcia rozpoczynają się
o godz.9.00 w dniu 12 maja.

Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 5 noclegów w Centrum Zdrowia i  Wypoczynku "IKAR PLAZA"

w  Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 12 maja do obiadu w dniu 16 maja).

W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu,

a  także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep

z  biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie

z  basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.

Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu z dojazdem wynosi:


2350 złotych + vat (słownie: dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

2750 złotych + vat (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym

Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 28 kwietnia 2014 r. na konto:

WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633

W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z  podatku vat.
Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia
28.04.2014r. na adres:

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:


Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu


Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i  rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.



Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz