Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Wrocław, dnia 7.04.2022r.

Prezydent, Burmistrz,

Wójt, Starosta

Miasta, Gminy, Powiatu

Prezes, Dyrektor

Przedsiębiorstwa


WOSP – 1/2022


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza pracodawców, kierowników i pracowników działu kadr oraz pozostałe zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. Obowiązki kadrowe pracodawcy, Fundusz Świadczeń Socjalnych, RODO w  2022 roku z uwzględnieniem zmian związanych z COVID 19" które odbędzie się w dniach 19-22 czerwca 2022 r.
w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA


Cel szkolenia:


Omówienie najważniejszych wprowadzonych oraz planowanych zmian w Prawie Pracy i  Funduszu Świadczeń Socjalnych z uwzględnieniem kwestii problematycznych w okresie epidemii między innymi:


Prawo pracy - a COVID -19 konsekwencje dla pracodawców i pracowników:
Praca zdalna : planowanie , rozliczanie (dla uczestników szkolenia Regulamin pracy zdalnej)
Badania lekarskie: zmienione zasady kierowania i przeprowadzania profilaktycznych : wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników w związku z  przeciwdziałaniem COVID - 19
Szkolenia BHP nowe reguły przeprowadzania wstępnych i okresowych szkoleń pracowników w dziedzinie bhp w związku z przeciwdziałaniem COVID – 19,- bezpieczeństwo i ochrona zdrowia osób pracujących w czasie epidemii COVID -19
Problematyka udzielania urlopu wypoczynkowego: nowe zasady udzielania urlopów zaległych i bieżących w czasie epidemii COVID -19 ( dla uczestników regulamin dot. urlopów wypoczynkowych)
RODO w zarządzaniu kadrami
Monitornig w pracy : zakres i wyłączenia, monitoring poczty elektronicznej


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA


1. ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH – istota, zakres i  funkcja

1.1. Regulamin ZFŚS jako podstawa funkcjonowania ZFŚS / opracowany dla uczestników /

1.2. Komisja Socjalna -kontrowersje wokół tworzenia i uprawnień komisji socjalnych – upoważnienia,

1.3. Zasady tworzenia zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

1.4. Zasady naliczania odpisu

1.5. Sposób dokumentowania i pozyskiwania informacji o sytuacji socjalnej pracowników /w kontekście stanowiska Generalnego Inspektora Danych Osobowych i Sądu Najwyższego; problem pobierania zaświadczeń o  dochodach członków rodziny, PIT, oświadczeń, skutek niezłożenia dokumentów

1.6. Rodzaje świadczeń i sankcje związane z naruszeniem zasad związanych ich przyznawaniem,

1.7. Zasady wypłacania świadczeń,

1.8. Czego nie można finansować z ZFŚS,

1.9. Co stanowi kryterium socjalne,

1.10. Czy można wypłacić dofinansowanie do wypoczynku ze środków ZFŚS, gdy pracownik nie wykorzysta 14 dni kalendarzowych urlopu,

1.11. Szczególna rola związków zawodowych lub przedstawicieli pracowników i  skutki ich pominięcia przy przyznawaniu świadczeń z Funduszu oraz uchwalania regulaminu,

1.12. Konsekwencje złożenia fałszywego oświadczenia w celu uzyskania świadczenia socjalnego,

1.13. Konsekwencje naruszenia ustawy o ZFŚS,

15. Nadzór i kontrola nad gospodarowanie ZFŚS,

16. Zajęcia komornicze – dopuszczalność potrąceń,

18. Zagadnienia związane z ochroną danych osobowych i RODO w ZFŚS

19. Praktyczne zagadnienia, wzory


2. PRAWO PRACY

2.1. RODO – ZMIANY W KADRACH PO WEJŚCIU W ŻYCIE ROZPORZĄDZENIA:

- dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie – NOWY KATALOG DANYCH,

- inne dane pracownika – przetwarzanie tylko za jego zgodą,

- monitoring w firmie – zasdy, prawo, wyłączenia,

- RODO – pełniejsza informacja dla kandydata do pracy – usunięcie danych po zakończeniu procesu rekrutacji.

- RODO – a listy obecności

2.2. KAZUSY PRAWA PRACY

a. wspólne powierzenie mienia – obowiązek umowy na piśmie,

b/ prawidłowy wybór pomiędzy umową o pracę a umowami cywilnoprawnymi- optymalizacja ryzyka na etapie zawierania umów oraz ich realizacji,

c/ zasada „33 i 3” w umowach terminowych,

d/ rozwiązanie umowy o pracę, zmiana warunków umowy-przyczyny - orzeczenia sądu– także w odniesieniu do członka organizacji związkowej i pracownika będącego w zarządzie organizacji związkowej,

e/ skuteczne wręczenie wypowiedzenia również w  przypadku nieobecności pracownika i kiedy nie odbiera naszej korespondencji.

f/ jak rozstać się z pracownikiem, który nadużywa zwolnień lekarskich,

g/ drugi etat u tego samego pracodawcy,

h/ urlop wypoczynkowy niepełnoetatowca,

i/ likwidacja stanowiska bez ryzyka przywrócenia do pracy,

j/ stan nietrzeźwości pracownika i jego skutki,

k/ zmiany w profilaktycznych badaniach lekarskich

l/ badania lekarskie dla prowadzących samochód służbowy,

ł/ współpraca pracodawcy ze związkami zawodowymi,

m/ inne aspekty prawne budzące wątpliwości.

 

3. PROBLEMATYKA CZASU PRACY 2022r Z UWZGLĘDNIENIEM KWESTII PROLEMATYCZNYCH W OKRESIE EPIDEMII

3.1 Pojęcie czasu pracy,

3.2 Doba pracownicza i tydzień pracowniczy,

3.3 Normy i ogólny wymiar czasu pracy,

3.4 Okres odpoczynku,

3.5 Zasady obliczania wymiaru czasu,

3.6 Harmonogram czasu pracy

3.7 Prawidłowe zasady dotyczące odpracowania prywatnych wyjść pracowników,

3.8 Wynagrodzenie w godzinach nadliczbowych,

3.9 Praca w porze nocnej, praca w niedziele i święta,

3.10 Obiór czasu wolnego od pracy za godziny nadliczbowe,

3.11 Indywidualny rozkład czasu pracy,

3.12 Czas pracy pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych,

3.13 Prowadzenie ewidencji czasu pracy - elementy konieczne i pomocnicze,

3.14. Iinne aspekty prawne czasu pracy.

 

4. URLOPY I ICH UDZIELANIE PRZY COVID - 19

 

5. WYNAGRODZENIE:

5.1 Każdemu równo czy według zasług - jak kształtować system wynagradzania pracowników,

5.2 Uzasadnione zróżnicowanie wynagrodzeń to nie dyskryminacja,

5.3 Czy istnieje podstawa prawna do wprowadzenia przez pracodawcę zakazu ujawniania przez pracownika własnego wynagradzania,

5.4 Kogo komornik może ukarać grzywną za naruszenie obowiązków pracodawcy w toku egzekucji z wynagrodzenia za pracę?

 

6. POZNANIE ATUTÓW OCEN OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW I ICH MOŻLIWOŚĆ WYKORZYSTANIA W POLITYCE ZARZĄDZANIA FIRMĄ.

 

7. PROCEDURA ANTYDYSKRYMINACYJNA I ANTYMOBINGOWA – JEJ CEL I REALIZACJA W FIRMIE / Uczestnicy szkolenia otrzymają opracowaną procedurę/.

 

8. OMÓWIENIE PLANOWANYCH ZMIAN


Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.


Wykładowca na szkoleniu będzie:

EWA WIĘCH –prawnik, ekonomista z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert, praktyk w zakresie prawa pracy, doradca zarządzania zasobami ludzkimi. Wykładowca z wieloletnim stażem. Autor i współautor licznych opracowań, regulaminów z zakresu prawa pracy i funduszu socjalnego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących czasu pracy i prawa pracy między innymi w służbie zdrowia. Przekazuje specjalistyczną wiedzę w profesjonalny i przystępny sposób. W swoich szkoleniach wykorzystuje doświadczenie zawodowe, orzecznictwo sądowe i kazusy w celu przedstawienia możliwości jakie dają zawiłości prawne. Pomaga jak wykorzystać zapisy prawa pracy w  praktyce i unikać błędów. Realizując szkolenia ma na celu przekazanie uczestnikom niezbędnych umiejętności i wiedzy do efektywnego realizowania zadań zarówno w roli kierownika i członka zespołu.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 19 czerwca br . Zajęcia rozpoczynają się o godz. 9.00 w dniu 20 czerwca br . Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 3 noclegi w Centrum Zdrowia
i Wypoczynku "IKAR PLAZA"w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor
z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 20 czerwca do obiadu w dniu 22 czerwca ).


W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu,

a  także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep

z  biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie

z  basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania (w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.


Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:


1870 złotych (słownie: jeden tysiąc osiemset siedemdziesiąt)–w pok. 1-osobowym

1520 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia)–w pok. 2–osobowym



Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 13 czerwca 2022 r. na konto:

WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633

Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 13.06.2022r. na adres:

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:


Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu


Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i  rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8
z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.




Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz