Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 


Wrocław, dnia 3.08.2018r.

Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor
Przedsiębiorstwa, Urzędu

WOSP – 24/2018

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Praktyczne aspekty wdrażania i  stosowania rozporządzenia „RODO” i znowelizowanej ustawy o ochronie danych osobowych w przedsiębiorstwach i urzędach” , które odbędzie się w dniach 16-20 września 2018r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA"
w Kołobrzegu


Adresaci szkolenia:

Kierownicy i pracownicy którzy są odpowiedzialni za zapewnienie i przestrzeganie zasad ochrony przetwarzania danych osobowych.  


Cele kształcenia:

Przekazanie i usystematyzowanie merytorycznej wiedzy związanej z zapewnieniem zasad ochrony danych osobowych oraz wskazanie praktycznych wskazówek dotyczących wdrożenia i stosowania zasad ochrony danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA


1. Najważniejsze przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych

2. Rozporządzenie „RODO” w praktyce z uwzględnieniem:

1) wyjaśnienia podstawowych pojęć i definicji związanych z danymi osobowymi;

2) istoty i zakresu oraz podstaw przetwarzania danych osobowych;

3) wdrożenia wewnętrznych procedur, w tym zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających poufność, integralność i dostępność danych osobowych;

4) obowiązków administratora danych i podstaw przetwarzania danych osobowych;

5) obowiązków informacyjnych, w tym klauzul informacyjnych oraz oświadczeń o poufności danych;

6) praw osób, których dane dotyczą;

7) zasad anonimizacji danych osobowych;

8) rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;

9) nadawania upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenia rejestru upoważnień oraz rozszerzania i cofania upoważnień;

10) realizacji wniosków w sprawie udostępniania danych;

11) środków technicznych i organizacyjnych i bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych, przeprowadzania okresowych analiz i audytu w zakresie bezpieczeństwa informacji;

12) prowadzenia szkoleń dla pracowników i podnoszenia świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych;

13) obowiązków użytkowników;

14) wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych i jego obowiązków;

15) formy i trybu zgłoszenia inspektora do UODO;

16) kontaktowania się Urzędem Ochrony Danych Osobowych;

17) umów powierzenia przetwarzania danych osobowych;

18) postępowania w przypadku naruszenia przestrzegania zasad ochrony danych osobowych;

19) okresowych analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji i audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa ochrony danych.

3. Najważniejsze kwestie ochrony danych osobowych wynikające z nowej ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Umiejscowienie inspektora ochrony danych osobowych w grupie stanowisk kierowniczych urzędniczych w zmienionym rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

5. Najważniejsze aspekty związane z wdrażaniem, monitorowaniem i  kontrolą ochrony danych osobowych oraz przygotowaniem pracowników do nowych przepisów prawa.

6. Zakres przedmiotowy polityki ochrony danych osobowych oraz dokumentowanie zagadnień ochrony danych osobowych w jednostce.

7. Nowe przepisy w zakresie ochrony danych osobowych w kontekście dokonania zmian innych regulaminów obowiązujących w jednostce, np. regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulamin kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem, procedur gospodarowania i  zabezpieczania kluczy, szyfrów, kodów itp.

8. Problematyka zapewnienia ochrony danych osobowych w kontroli zarządczej

i zarządzania ryzykiem.

9. Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi oraz wspólna dyskusja.


Forma zajęć: wykład połączony z  prezentacją multimedialną, dyskusją na wybranych przykładach praktycznych.

Szczegółowy zakres tematyki zajęć oraz materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia


Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Wykładowcą na szkoleniu będzie:


mgr Halina Dziurdzińska - Trener i wykładowca na szkoleniach w zakresie: polityki kadrowej, polityki bhp, kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem, organizacji i  zarządzania nowoczesnym sekretariatem w administracji publicznej, obowiązków i procedur kancelaryjnych i archiwizacyjnych. Urzędnik administracji samorządowej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku urzędniczym kierowniczym odpowiedzialny za organizację wewnętrzną urzędu i za politykę kadrową, znający od strony praktycznej aspekty opracowywania i wdrażania różnych procedur wewnątrzzakładowych, w tym procedur dotyczących organizacji wewnętrznej i zarządzania.


Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 16 września. Zajęcia rozpoczynają się o godz.9.00

w  dniu 17 września.

Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i  Wypoczynku "IKAR PLAZA"
w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 17 września do obiadu w dniu 20 września).

W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z  restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu, a  także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep z biżuterią i  pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie z basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w  godzinach przedpołudniowych i  zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.


Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:


1680 złotych (słownie:jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

2080 złotych (słownie: dwa tysiące osiemdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym


Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 10 września 2018 r. na konto:


WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633

Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 10.09.2018r. na adres:

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:

Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu


Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i  rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.



Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz