Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Untitled Document

Wrocław, dnia 18.10.2016r.

Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor

Przedsiębiorstwa
WOSP – 75/2016


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych z lipca 2016 roku, które odbędzie się w dniach 20-24 listopada 2016 r.w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.

 

Nowelizacja ustawy z lipca 2016 roku wprowadza szereg zmian do ustalonych schematów działania Zamawiającego. Przyzwyczajenie, skomplikowane zapisy wprowadzone nowelizacja, czy też nadmierna wiara w artykuły ukazujące się w różnych pismach powodują naruszenie przepisów ustawy Pzp. Często miało to miejsce przy ustalaniu terminów składania ofert, a szczególnie przy ustalaniu terminu 35 dniowego dla zamówień „unijnych". Równie dużym problemem jest napisanie SIWZ, gdzie po nowelizacji, treści wymaganej ustawą należy szukać w różnych miejscach ustawy. Celem szkolenia jest uporządkowanie procedury postępowania poprzez wprowadzenie krok po kroku czynności zamawiającego po nowelizacji z podaniem podstaw prawnych takich działań. Każdy uczestnik otrzymuje płytę CD z materiałami szkoleniowymi w wersji edytowalnej, w szczególności ujednoliconą ustawę Pzp (obejmująca wszystkie zmiany do dnia szkolenia, które, od ogłoszonego tekstu jednolitego w Dz. U. z dnia 22 grudnia 2015 r. poz. 2164, zostały opublikowane w Dz. U. z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250 oraz 1256). Na płycie jest także przykładowy SIWZ (w pełnej edytowalnej wersji), gdzie przy każdym, wymagającym tego punkcie jest odnośnik wyjaśniający podstawę prawną danych zapisów a  także obowiązku lub możliwości wprowadzania takich zapisów.

 

Płyta udostępniona jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska co oznacza, że dopuszczalne jest dzielenie się zawartością (kopiowanie i rozpowszechnianie w dowolnym medium i formacie) oraz adaptacje (remiksowanie, zmiana i tworzenie na jej bazie utworu dla dowolnego celu, także komercyjnego) jedynie za obowiązkiem uznanie autorstwa tj. odpowiedniego oznaczenia oraz wskazania i podania linku do licencji (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/) jeśli zostały dokonane w nim zmiany.
Podczas zajęć, na każdym etapie procedury omawiane jest studium przypadku. Analizie podlegają rzeczywiste sytuacje mające miejsce w procedurze postępowania, a  także w procedurze Krajowej Izby Odwoławczej. Uczestnicy mogą zgłaszać własne przypadki, które często wydają się im niezgodne z  ustawą celem dyskusji, z udziałem grupy, ponieważ podstawową metodą prowadzenia szkolenie jest metoda seminaryjna. Słuchacze mogą czynnie uczestniczyć w omawianych zagadnieniach. Mają tym sposobem możliwość zrozumienia podstaw prawnych działania Zamawiającego lub Wykonawcy. Podczas zajęć stosowana jest także metoda warsztatowa, szczególnie przy omawianiu zagadnień wymagających zrozumienia celu ustawy np. warunki udziału, kryteria oceny ofert. Polega m. in. na „burzy mózgów", a umożliwia wybór rozwiązań najodpowiedniejszych dla celu w jakim wprowadzono dany zapis do ustawy.

 

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

1.Stan prawny zamówień publicznych
2.Podstawowe pojęcia z zakresu zamówień publicznych.
Zamówienia obronne, a zamówienia sektorowe po nowelizacji – nowe zasady.
3.Zakres podmiotowy ustawy Prawo zamówień publicznych
Podmioty zobowiązane do stosowania ustawy Pzp. Nowy katalog wyłączeń.
4.Zasady udzielania zamówień publicznych:
-wyłączenia przedmiotowe i ograniczenia stosowania ustawy, -zamówienia mieszane, -zamówienia udzielane w  częściach-obowiązek dzielenia na części.
5.Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi - „usługi społeczne".
Wartości od których obowiązują zamówienia społeczne oraz nowe zasady udzielania takich zamówień.
6.Procedura Zamówienia Publicznego:
-regulamin zamówień, -komisja przetargowa, -zespół, -dialog techniczny, -plan zamówień, -obowiązek od planu na rok 2017
7.Przykładowa procedura postępowania-procedura podstawowa, a procedura odwrócona:
-opis przedmiotu zamówienia (OPZ), -określenie kryteriów oceny ofert, -szacowanie wartości zamówienia, -wybór trybu postępowania, -przygotowanie protokołu z  postępowania, -warunki udziału w postępowaniu, -wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w  postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Na jakim etapie Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty w procedurze krajowej, a  na jakim (JEDZ) w procedurze „unijnej. Jak należy wypełniać JEDZ i czego oczekiwać w treści JEDZ w związku z wymogami „unijnymi", a Rozporządzeniem w sprawie dokumentów, -przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogi formalne, wymagana treść SIWZ, przykładowe kryteria wyboru, -ogłoszenie postępowania – termin składania wniosków, ofert. Problemy wiązane z ogłoszeniami po nowelizacji, -udostępnienie, wyjaśnienia i zmiany treści specyfikacji. Nowe zasady udostępniania SIWZ, -otwarcie ofert. Nowe czynności po otwarciu ofert, -badanie i ocena ofert. Procedura odwrócona. Wzywanie do uzupełniania lub wyjaśniania, -wskazanie i  wybór najkorzystniejszej oferty. Zmiana sposobu informowania o  wyborze najkorzystniejszej oferty, -czynności po wyborze najkorzystniejszej oferty. Nowe terminy na podpisanie umowy w trybach „krajowych", -umowa. Nowy katalog dopuszczalnych zmian umowy, -ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Metody i techniki szkoleniowe: wykład połączony z prezentacją multimedialną, dyskusja, pytania i  odpowiedzi.

Szczegółowy zakres tematyki zajęć oraz materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.


Wykładowcą na szkoleniu będzie:

mgr inż. Krzysztof Błachut – wykładowca na studiach podyplomowych; Ekspert Programu Konsultant Funduszy Europejskich (Akredytacja nr 085/PKFE/10/2007); Arbiter (do grudnia 2007 roku) z listy arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr  UZP/20/LA/5544/04); praktyk w zakresie przygotowania i  przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne; współautor wielu książek z tematyki zamówień publicznych – ostatnio wydana książka „Zamówienia publiczne - ścieżki postępowania”, Wydawnictwo Marciszewski, Wrocław 2013 ( ISBN 978-83-936934-0-5).


Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 20 listopada. Zajęcia rozpoczynają się
o godz. 9.00 w dniu 21 listopada.

Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i  Wypoczynku "IKAR PLAZA" w  Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 21 listopada do obiadu w dniu 24 listopada).

W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu, a  także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep z  biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie z  basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.

Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:

1490 złotych plus 23% vat (słownie:jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

1890 złotych plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym

Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 14 listopada 2016 r. na konto:

WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633

W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z  podatku vat.

Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem

w terminie do dnia 14.11.2016r. na adres:

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:


Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu

Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i  rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.


Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz