WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
|
Wrocław, dnia 23.05.2014r.
Dyrektor Powiatowego
Urzędu Pracy
WOSP – 39/2014
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt.
„I. Doradca klienta indywidualnego i instytucjonalnego - aktywizacja i współpraca z osobami zarejestrowanymi w PUP, pracodawcami oraz partnerami rynku pracy w 2014 r.
II. Pośrednik pracy / doradca zawodowy / lider klubu pracy jako doradca klienta – nowe kompetencje w zakresie obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego w 2014 roku.” , które odbędzie się w dniach 6-10 lipca 2014 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.
Uczestnicy szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do pracowników PUP odpowiedzialnych za bezpośrednią obsługę klienta zarejestrowanego w Urzędzie Pracy a także za współpracę i obsługę pracodawców i pozostałych instytucji rynku pracy – pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, liderzy klubu pracy
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pełnienia funkcji doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego oraz nabycia przez nich praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu nowych rozwiązań dotyczących świadczenia pomocy klientom urzędu pracy. Nabycie teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu profilowania i segmentacji klientów PUP.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. Doradca klienta indywidualnego i instytucjonalnego - aktywizacja i współpraca z osobami zarejestrowanymi w PUP, pracodawcami oraz partnerami rynku pracy w 2014 r.
Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych i w świetle planowanych zmian.
Klient pracowników Powiatowego Urzędu Pracy – kim jest klient, rodzaje klientów, oczekiwania klienta
w stosunku do Urzędu Pracy ( klient indywidualny, klient instytucjonalny ).
Doradca klienta – kim jest doradca, cechy profesjonalnego doradcy klienta, kwalifikacje, kompetencje, umiejętności doradcy klienta.
Rola i zadania doradcy indywidualnego.
Rola i zadania doradcy instytucjonalnego.
Profilowanie i segmentacja klientów PUP - co to jest segmentacja, profilowanie, czemu służy, zapoznanie z formularzami do profilowania i segmentacji klientów PUP.
Usługi, narzędzia, instrumenty rynku pracy w stosunku do poszczególnych profili klientów PUP.
Aktywizacja zawodowa klienta – czym jest aktywizacja zawodowa, rola
i cele aktywizacji zawodowej, bariery i trudności w aktywizacji zawodowej.
Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi oraz metody budowania pozytywnych relacji z klientem.
Komunikacja werbalna i niewerbalna fundamentem skutecznej rozmowy. Rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy doradcy klienta.
13.Studium przypadku. Podsumowanie szkolenia.
II. Pośrednik pracy / doradca zawodowy / lider klubu pracy jako doradca klienta – nowe kompetencje w zakresie obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego w 2014 roku
Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych i w świetle planowanych zmian.
Doradca klienta – kim jest doradca, cechy profesjonalnego doradcy klienta, kwalifikacje, kompetencje, umiejętności doradcy klienta.
Rola i zadania doradcy indywidualnego i doradcy instytucjonalnego.
Klient pracowników Powiatowego Urzędu Pracy – kim jest klient, rodzaje klientów, oczekiwania klienta
w stosunku do Urzędu Pracy ( klient indywidualny, klient instytucjonalny ).
Aktywizacja zawodowa klienta – czym jest aktywizacja zawodowa, rola i cele aktywizacji zawodowej. Bariery i trudności w aktywizacji zawodowej.
Profilowanie i segmentacja klientów PUP - czym jest segmentacja, profilowanie, czemu służy, zapoznanie z formularzami do profilowania i segmentacji klientów PUP.
Działania do samodzielnej realizacji przez klienta, działania wobec poszczególnych profili osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy.
Pracodawca, instytucje rynku pracy jako partnerzy doradcy instytucjonalnego.
Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi oraz metody budowania pozytywnych relacji z klientem.
Zakres współpracy pomiędzy poszczególnymi pracownikami PUP jako warunek skutecznej i efektownej pracy doradcy klienta. Bariery i trudności w efektownej współpracy.
Studium przypadku. Podsumowanie szkolenia.
Wykładowcą na szkoleniu będzie:
mgr Krzysztof Wójcik - Trener. Socjolog. Pośrednik pracy I stopnia - ukończone studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy. Praktyk z 18 letnim stażem pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia. Trener, wykładowca z kilkuletnim stażem pracy w prowadzeniu szkoleń dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Warunki organizacyjno – finansowe
Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 6 lipca. Zajęcia rozpoczynają się o godz.9.00
w dniu 7 lipca.
Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA"
w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 7 lipca do obiadu w dniu 10 lipca).
W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu,
a także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep
z biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie
z basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.
Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:
1850 złotych w tym 23% vat (słownie:jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym
2250 złotych w tym 23% vat (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym
Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 30 czerwca 2014 r. na konto:
WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633
W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z podatku vat.
Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 30.06.2014r. na adres:
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter” 51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4 tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00 lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl www.dexter.com.pl |
Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:
Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu
Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.
O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.
Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz |